کمان ناوک

ساخت وبلاگ

همه ی ما این تجربه را داریم که به منزل یا اداره جدید اسباب کشی کرده باشیم.  در تمامی این اسباب کشی ها اولین موضوعی که به آن فکر می کنیم ، اسباب کشی سریع آسان و بدون آسیب به وسایل است به طوری که هم در وقت فرد صرفه جویی شود، هم آسیبی به وسایل و لوازم وارد نشود و از بابت سلامت لوازم آسوده خاطر باشد و بتواند مراحل بسته بندی حمل و نقل و چیدن لوازم را به آسانی پشت سر بگذراند. برای جمع آوری زودتر و بهتر لوازم منزل و جابه جایی راحت تر باید از ترفندهای جالب برای اسباب کشی استفاده کنید.  

قبل از هر چیزی بهتر است برای برنامه ریزی درست وقت بگذارید. ابتدا چند دقیقه بنشینید و با آرامش برای جمع کردن وسایل برنامه ریزی کنید و سپس در فرصت مناسب مطابق با آن عمل کنید. با این کار دچار تشویش ذهنی و استرس نخواهید شد.

کارتن ها و جعبه های بسته بندی را حتما چند روز پیش از جمع آوری لوازم و بارکشی آن ها تهیه کنید و این کار را به دقیقه ی نود موکول نکنید.

وسایل هر کدام از قسمت های خانه را به ترتیب و جداگانه جمع کنید. به طور مثال ابتدا به سراغ اتاق خواب بروید و همه ی لوازم آن را بسته بندی کنید و سپس به قسمت دیگری بروید.

با اینکه شما می توانید با به انجام رساندن کارها توسط خود پول تان را پس انداز کنید ولی مطمئناً نمی خواهید باعث آسیب رساندن به وسایل بشوید. پس پول خرج کنید و آنرا به دست پرسنل با تجربه بسپارید. ما شریف بار را به شما معرفی می کنیم. شریف بار در مناطق :

اتوبار شمال تهران - اتوبار نیاوران - اتوبار پاسداران 

اتوبار شرق تهران - اتوبار شرق - اتوبار تهرانپارس

اتوبار غرب تهران - اتوبار مرکز تهران - اتوبار سعادت آباد - اتوبار غرب

 اگر چه در نگاه اول بنظر میرسد که اسباب کشی فقط یک فعالیت جسمی نا مانوس است اما این کار به برنامه ریزی دقیقی نیاز دارد. با یک برنامه ریزی درست خود را از دردسرهای اسباب کشی نجات دهید.

 

کمان ناوک...
ما را در سایت کمان ناوک دنبال می کنید

برچسب : شریف بار, نویسنده : ناوک kamannavak بازدید : 127 تاريخ : سه شنبه 31 فروردين 1400 ساعت: 20:18

 باربری پاسداران -  باربری شمیرانات – باربری تهرانپارس – باربری نارمک

برخی خانواده ها تابستان را برای اسباب کشی مناسب تر می دانند. زیرا مدارس تعطیل می باشند و خانواده ها فرصت بیشتری برای جابجایی و حمل بار دارند. اما در نیمه دوم سال و فصول پاییز و زمستان آرامش بیشتری در بازار باربری حاکم است. بنابراین بهتر است خانواده هایی که امکان اسباب کشی در این بازه های زمانی را دارند ، زمان جابجایی خود را به این فصل ها تغییر دهند. نگرانی از زمانبندی درست برای جابجا کردن خانه و مراقبت از اثاثیه منزل در حین اسباب کشی کاری پراسترس است. 

قطعا اثاث کشی در کرونا دغدغه‌های شما را بسیار بیشتر نموده است. اگر در روزهای کرونایی مجبور به جابجایی منزل و محل کار خود هستید، ما در باربری بهار به شما کمک می‌کنیم بدون دغدغه و نگرانی اثاث کشی کنید.برای جابجایی تیم حمل بار مطمئن و حرفه‌ای استخدام کنید. کلیه افراد و کارکنان باربر های تحت پوشش بهار از  باربری پاسداران -  باربری شمیرانات – باربری تهرانپارس – باربری نارمک و .... به رعایت موارد و اصول بهداشتی به ویژه در شرایط کرونا پای ‌بند می‌باشند و با رعایت تمام پروتکل‌ های اقدام به انتقال وسایل شما می کنند. بعداز انتقال وسایل اگر سریعا قصد استفاده از وسایل دارید حتما ابتدا آنها ضدعفونی کرده و سپس باز نمایید، چراکه ویروس کرونا برای چند ساعت روی سطوح باقی می‌ماند.

حتما توجه داشته باشید که قبل از جمع کردن وسایل و اثاث کشی ، خانه جدید را برای ورود وسایل آماده کنید. چنانچه دیوارها نیاز به رنگ آمیزی و نقاشی دارند ، اگر کف‌پوش‌ها نیاز به شستشو و یا تعویض دارند قبل از اسباب کشی منزل این کار را انجام دهید و در نهایت خانه را کاملاً تمیز کنید.

نظافت منزل و تمیز کردن خانه قبل از نقل مکان یک نکته مهم است که اغلب نادیده گرفته می شود. قبل از نقل مکان به خانه جدید می بایست کف اتاق ها و آشپزخانه را تمیز کنید. در این صورت نگرانی برای کثیفی وسایل به منزل جدید را نخواهید داشت

 باربری پاسداران -  باربری شمیرانات – باربری تهرانپارس – باربری نارمک

کمان ناوک...
ما را در سایت کمان ناوک دنبال می کنید

برچسب : باربری تهرانپارس , باربری شمیرانات , باربری نارمک , باربری پاسداران, نویسنده : ناوک kamannavak بازدید : 128 تاريخ : سه شنبه 24 فروردين 1400 ساعت: 17:33

طراحی لباس شغلی است که نیازمند داشتن استعداد هنری و آشنایی با دنیای مد است. درواقع طراحی لباس شکلی از هنر است که دوخت لباس منجر می شود. طراح لباس خالق طرح اولیه لباس است.در واقع مرحله مهم و اصلی کار از کشیدن طرح اصلی لباس شروع می شود. و تا دوخت لباس و عرضه به بازار ادامه می یابد.

هنر طراحی لباس گونه ای از هنر است که به دوخت و تولید لباس و اکسسوری های مورد نیاز دنیای مد می پردازد. و هر روزه علاقمندان زیادی را در نقاط مختلف جهان به خود جذب می کند. این هنر فرآیندی از انتخاب و خلق یک طرح تا دوخت و تولید است. خالق اصلی و مغز متفکر در طراحی لباس، طراح است. طراح لباس یک فرد خلاق و ایده پرداز است که با در نظر گرفتن فرهنگ، آداب و رسوم، سلایق مختلف آشنایی دارد و با گذراندن دوره طراحی لباس و دیگر دوره های مورد نیاز و با پشتکار و تمرین زیاد تبدیل به یک طراح لباس شده است.اما اگر یک طراح لباس بخواهد لباسی را برای عرضه در بازار طراحی کند باید به نکاتی توجه کند. از جمله نکاتی که توجه به آن بسیار ضروری می باشد، فرهنگ غالب بر جامعه و نوع پوشش می باشد. همچنین تفاوت در زمینه های مختلف و سن افرادی که لباس برای آنها طراحی می شود نیز بسیار مهم است. برای مثال طراحی لباس کودک بسیار متفاوت از طراحی لباس زنانه و مردانه می باشد. طراح با در نظر گرفتن این نکات، ابتدا باید ایده های خود را روی کاغذ ترسیم کند و ابعاد صحیح را محاسبه کند و سپس روی پارچه منتقل کرده و روی مانکن اجرا کرده و ایرادهای آن را برطرف کند.

در واقع در دوره های آموزش طراحی لباس، هنرجو می آموزد که با در نظر گرفتن نکات ذکر شده و دیگر اصول، به ایده پردازی بپردازد و با کمک ابزار آنها را روی کاغذ ترسیم کرده و ارائه دهد. و با همراهی تولیدکنندگان طرح هایش را به مرحله تولید برساند.

مدرسه مد و لباس مهسا زارع با برگزاری دوره های آموزش طراحی لباس در خدمت هنرجویان و علاقمندان به صنعت مد و لباس بوده و آنها را قدم به قدم تا ورود به بازار کار همراهی می کند. برای اطلاع از دوره های آموزشی به وب سایت مدرسه مد و لباس مهسا زارع رجوع کنید.

کمان ناوک...
ما را در سایت کمان ناوک دنبال می کنید

برچسب : دوره طراحی لباس, آموزش طراحی لباس, نویسنده : ناوک kamannavak بازدید : 109 تاريخ : سه شنبه 17 فروردين 1400 ساعت: 14:10